مشق خواستنی
مشق خواستنی


یادش بخیر

عکس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:,

|
 


ترسو‌ترین مسافر ترانه‌های خط شکن نمی‌ رسی‌ به مقصدت نمی‌‌رسی‌ به قلب من ترسو‌ترین مسافر ترانه‌های خط شکن نمی‌ رسی‌ به مقصدت نمی‌‌رسی‌ به قلب من نمی‌ رسی‌ به این سکوت تا بشه فریاد گریز نمی‌ رسی‌ به لحظه‌ای که شب بشه ستاره ریز نمی‌ رسی‌ به سایه‌ای که از ستاره دل برید واسه رسیدن به تو رو داشتن تو خط کشید تو این ترانه سکوت بمون اگر که لایقی بمون کتاب زندگیت نداره فصل عاشقی اگه به من سر زدی نظر یادت نره باشه
fhadadzade@rocketmail.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

ترسوترین مسافر

 

ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

کاش ...........
ما نسل بوسه های خیابانی هستیم
انتظار .......
انسان !!!!!!!!!!!!!
خاطراتم ........
زانوهاموبغل کردم !!!!!!!!!!!!
قایق کاغذی .......
سکوت کردم ............
هیچکس ..........
گاهی وقتا ...........
تو همیشه کنارم بودی...
قیامت .........
خدای من
سوژه
دفتر مشق .......
یک داستان عشقی غم انگیز
یادش بخیر
نگفتیم چرا !!!!!!!!!!!!
ارزش قلب ........

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشق خواستنی و آدرس zendginaameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلتنگی های تنها
دلنوشته های دلتنگ
عشق تنهای
گیتار
موزیک شهر 1
علی کمارجی نژاد ترانه سرا
باران و قلم سرخ
موزیک شهر
سیب تم ، قالب وبلاگ
محمد علی ناجی
سرگرمی
بیانات یک روانشناس ناشی
سلطان راک ایران،رضا یزدانی
موسیقی کسب و کار من است
بی خیال بد بیاری
طرفداران سیاوش قمیشی
کبوتر عاشق
جودی ابوت
موزیک باران
بهترین قالب وبلاگ
hi Baby
موسیقی کسب و کار من است
وب سایت رسمی استقلال
آسمونی
فرزین
بالش بنفش ملیکا
عشق و نفرت
صفای اشک و وفای غم
سایت عاشقانه
خانومی
جوجه اردک زشت
سجاد یزدانی ‘ ترانه سرا
آوازک
قالب وبلاگ آسمون
قالب وبلاگ
قالب عاشقانه
قالب وبلاگ بلاگفا
تنهایی
آثار من
با ناصحین
طرفداران رضا یزدانی
موسیقی ما
دنیای آهنگ
دختر رشتی
هوت موزیک
گالری عکس پیکفا
ایزار و خدمات وبلاگ
دنیای پر از شکلک
کد آهنگ های مجاز
من و تو
دختر باران
این عمار
کد آهنگ
کهکشانی ها
سکه و اسکناس قدیمی ایرانی و خارجی
آسمان
علوم
ستاره شب
مریم
آغازکسی باش که پایان توباشد
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

رضا یزدانی
مازیار فلاحی
یغما گلرویی
محسن یگانه
چاوشی
عبدالمالکی
رضا صادقی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 183
تعداد آنلاین : 1



روع کد ساعت -->

روع کد تغییر شکل موس -->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->